12 Mart 2015 Perşembe

HÜZÜNLÜ HAZAR


HÜZÜNLÜ HAZAR
Susmaya karar verdim! Verdiğim bu kararda, gönlüm sadece bana konuşur ve beynim ise bütün insanlara. Öyle bir dava edindim ki güçlü inancımla, öldükten sonra insanlara hediye edebileceğim güzellikler dolu kalender bir eser bırakabilme aşkıyla doldum. Ve bu aşkla da gönlümü susturmak isterim ki beynimi azimle konuşturabileyim. Gönül yaramı beynime merhem tercih ettim. Beynimin merhemi sükutunu giyme vakti geldi. Konuşmadığı kadar konuştuğu bir sükut elbisesi var artık. Kendisine sükutu hediye ettim diye bana oldukça dargın. Belki de bir hediyeye ancak bu kadarhüzünlü hazar sağlanabilir. Merhemin adı artık hüzünlü hazar oldu. Fikir mühendisi ünvanına nail olması için beyin üniversitesini bitirmeyi sağlayan, içeriği bilim olan güçlü ve ağır bir kitap. Kitaplar da konuşmaz, okunulur ya; işte hüzünlü hazarın da dili yok, manzarası ise çok mana barındıran ruhani bir doğa harikası oldu artık.
Gürsel Özkır

Hiç yorum yok:

Yalnızlık Teoremi

"Bu belirsiz bir bilinmezlik değil, uçtan uca şifrelenmiş bir şey de değil, aksine, ardına kadar önü açık ve kapısı olmayan bir şey ya ...