Korku sanat atölyesine zarar veren, alınması gereken verimi en düşük seviyede seyretmesine büyük etken. Zira sanat atölyesinde figüran veya kahraman kendi payına düşeni gerçekten sığrılıp gerçekçi oynaması gereken bir sahne. Ve bu sahnenin gerçekle ilgisi olmadığından dolayı, payına düşeni bir sinyal vereceğinden, kendisini bir mesaj olarak görüp ve üstleneceği rolü gereği iletiye önem arz etmesi gerekir. Oysa korku olduğunda, dolayısıyla ego galeyanda durduğunda, bazı rolleri kendi ağırlığına uygun olamayacağı ve kendi benliğini ilkel kılacak hale düşüncesine binaen utanır, çekinir; dolayısıyla korkar; egoist tavrına hüküm geçiremez . İstisnalara seyahat edildiğinde korkunun dostluğun olabilse de, düşmanlığı çok çetin olup ve farkına varılmaksızın vereceği zarar çok şiddetli olur.
13.04.2015/17:45/Pazartesi
Gürsel Özkır
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder